Vraag en Antwoord

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "afrekenen" om te gaan betalen. Klik op "veilig bestellen" Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Betaal" drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur. Wanneer u de factuur voor 16:00 ontvangen hebt u de bestelling binnen twee werkdagen in huis.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDeal, PayPal en overschrijving.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.

- Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.

Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.

De betaling loopt via onze betalingsprovider Multisafepay. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal en Paypal worden direct geleverd (voor 16:00 besteld, morgen in huis).

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen €6,50 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Bestellingen boven €150,- gratis thuis. Voor verzending naar België brengen wij €7,50 in rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hebt u voor 16:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal Post.nl de bestelling bij uw thuis afleveren. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Alle producten zijn op voorraad indien niet anders vermeld.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met Post.nl. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Post.nl bezorgt op maandag t/m zaterdag.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Post.nl nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van Post.nl en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Post.nl afhaalpunt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Post.nl.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen. e-mail klantenservice: info@liefdeskruiden.nl